Správa

Ing. Martin Zeman

Generální ředitel a místopředseda představenstva

V rámci organizační struktury společnosti spadá pod pozici GŘ řízení činností oddělení projekce, obchodu, realizace i správy. Od počátku jsou pod GŘ navázány zodpovědnosti také za řízení IT, HR politiky, BOZP a ISŘ.

Díky tomu, že patříme do skupiny VINCI, přebíráme zkušenosti ve vývoji nových informačních technologií ze západního světa a využíváme nejmodernější technologie. Pro společnost, využívající velké toky dat, je IT nepostradatelné. Dnes velmi častá otázka bezpečnosti, know-how, technologických postupů – to vše řídí naše IT.

V roce 2022 spouštíme navíc interní systém Cassandra, šitý na míru našim potřebám a požadavkům.

BOZP je a bude vždy prioritním úsekem, protože životy našich zaměstnanců jsou pro nás maximálně důležité. Především montéři, kteří denně pracují v proměnlivých venkovních podmínkách a vykonávají těžkou práci.

Zaměstnanci jsou pravidelně školeni, dodáváme jim nejlepší ochranné pomůcky a předáváme nejaktuálnější poznatky.

Spolu s BOZP je také oddělení HR rovněž nejdůležitější část politiky společnosti.

Snažíme se, aby naše HR bylo trvale na vysoké úrovni a to tak, že stále hledáme pro zaměstnance nové programy a benefity, aby se do práce těšili.

K zodpovědnosti HR patří také ISŘ ( Integrovaný systém řízení); musí prolnout důležité úkoly a procesy, které se nastavují a tyto procesy musí být opřeny o právní řád. Vše musí být jasně popsané, předcházet zmatku. Tato činnost je spojena také s jednotlivými audity, kterými společnost pravidelně prochází.

Díky zkušenosti našich zaměstnanců můžeme realizovat projekty v různých částech Evropy a rozvíjet své dovednosti v obnovitelných zdrojích, a proto jsme sestavili tým, který zastřeší veškeré činnosti s tím spojené.

Smyslem všeho je aby firma, která je na trhu více než 30 let, měla i nadále svou budoucnost.

Úkolem představenstva a GŘ je, aby firma držela svůj zavedený standard z pohledu klienta, obchodních partnerů i zaměstnanců.

Dnes spokojený zaměstnanec je to nejdůležitější, co může ve společnosti být.

Koho hledáme

Účetní

  • Co Tě na této pozici čeká?

    • Na této pozici se budeš podílet na zpracování a vedení účetní agendy
    • Budeš zpracovávat měsíční a roční závěrky, účtovat majetek a provádět inventarizaci
    • Dále budeš spravovat a aktualizovat účetní směrnice, posílat finanční reporty (měsíční a kvartální) a připravovat podklady pro audit
    • Čeká Tě spolupráce v rámci týmu finančního oddělení a celé společnosti a také komunikace s externími subjekty (FÚ, auditor, banka, …)
  • Jaké by měly být Tvé předpoklady?

    • znalost účetní legislativy s nejméně 3letou praxí
    • SŠ/VŠ vzdělání – účetnictví/daně výhodou
    • uživatelská znalost MS Excel
    • znalost AJ min na mírně komunikativní úrovni
    • znalosti účetních programů – SAP výhodou
    • samostatnost, pečlivost a spolehlivost
  •  Co nabízíme?

    • odpovídající finanční ohodnocení (fixní mzda)
    • kvartální odměny
    • 5 týdnů dovolené
    • 5 Sickdays
    • flexibilní pracovní doba
    • možnost Homeoffice
    • mobilní telefon s možností až 2 SIM karet se zvýhodněným tarifem
    • stravenkový paušál
    •  cafeterie
    • jazykové kurzy (AJ, FJ)
    • možnost výhodného nákupu akcií skupiny VINCI
    • penzijní připojištění/doplňkové penzijní spoření
    • životní pojištění
    • každý rok přicházíme s něčím novým, tento rok to jsou VIP vstupenky do kina

Kontakt

Pokud se chcete dozvědět více, pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Rádi se s Vámi spojíme a naplánujeme setkání v našich velice příjemných kancelářských prostorech.

  • Kontaktní osoba: Mgr. Andrea Konvalinková
  • Email: andrea.konvalinkova@elektrotrans.cz
  • Telefon: +420 734 745 429